Promotie -10% met code 10promo
service@artforma.nl
Schrijf ons een e-mail
Chatten via Messenger
Chatten via WhatsApp

FAQ

Wat is het verschil tussen een AmbientLine spiegel en een PremiumLine spiegel?

PremiumLine spiegels onderscheiden zich door de gebruikte behuizing, waarvan de kleur naar wens kan worden afgestemd op uw interieur. Het licht valt alleen op de persoon die voor de spiegel staat. In het geval van AmbientLine spiegels valt het licht op de muur achter de spiegel, waardoor een gloed op de muur ontstaat.


Is de verlichting geschikt voor make-up?

De verlichting van PremiumLine spiegels is veel geschikter voor het aanbrengen van make-up. De gebruikte oplossing zorgt ervoor dat het licht volledig wordt gericht op de persoon die voor de spiegel staat.

Is het mogelijk om een spiegel op maat te bestellen?

We maken LED-spiegels op maat, maar hun grootte moet binnen het bereik liggen dat in de bovenstaande vraag is aangegeven. Als u geïnteresseerd bent in het plaatsen van een bestelling, neem dan contact met ons op via e-mail. Alle beschikbare maten zijn beschikbaar in het geval van spiegels met behuizingen.

Jakie są maksymalne i minimalne wymiary lustra, które można zamówić?

Wszystkie dostępne rozmiary dostępne są na aukcji. Najmniejszy rozmiar w jakim możemy wykonać lustro to 50 cm szerokości na 50 cm wysokości. Natomiast największa możliwa szerokość lustra wynosi 200 cm, a wysokość 100 cm.

Wat zijn de verschillen tussen de diverse spiegelmodellen?

Elke spiegel in ons assortiment heeft een unieke aanduiding, bv. L01, die het gebruikte verlichtingspatroon aangeeft. Dankzij het ruime assortiment is het mogelijk het patroon en de vorm van de spiegel af te stemmen op de stijl van de kamer.  

Wat is het verschil tussen de L62 en de L58?

In het L62-model is de verlichting alleen aan de rechter- en linkerkant van de spiegel aanwezig, het L58-model heeft geïntegreerde verlichting aan alle kanten.


Dit accessoire is niet beschikbaar in de door mij gekozen configuratie. Waarom kan ik niet alle extra's aan de spiegel toevoegen?

Als u op het gewenste accessoire klikt, verschijnt een van de volgende meldingen: "extra’s zijn uitgesloten" of "spiegelgrootte is te klein" - dit betekent dat we de geselecteerde extra’s niet in een bepaalde productgrootte kunnen installeren of dat de geselecteerde accessoires dezelfde functies bevatten, bijv. zowel het station als het horloge geven informatie over de huidige tijd.

Kan ik de locatie van elke extra kiezen?

Alle additieven worden op standaard locaties gemonteerd:

  • Aanraakschakelaar - aan de onderkant, in het midden van de spiegel
  • Sensorschakelaar - aan de rechterrand, aan de onderkant van de spiegel
  • Station 1/2, zegarek - horloge aan de rechterkant, op het onderste deel van het paneel
  • LCD-paneel – in het midden, aan de onderrand van de spiegel
  • Luidsprekers - gemonteerd aan de bovenkant, achter de spiegel - zijn onzichtbaar tijdens het gebruik
  • Verwarmingsmat - gemonteerd in het midden, achter de spiegel - verwarmt het centrale deel van de Spiegel
  • Cosmetische spiegel – rechts, in het midden van de spiegelhoogte

Waar vindt u een gedetailleerde beschrijving van de additieven?

Om een gedetailleerde beschrijving van de bovengenoemde stations te vinden, gaat u naar het tabblad "toevoegingen".

Wat is het verschil tussen het S6 station en WiFi?

De toestellen verschillen vooral in uiterlijk. De fabrikanten hebben ook verschillende technologieën gebruikt: het S6-station verzamelt weergegevens via een externe draadloze sensor, die bijvoorbeeld op de vensterbank buiten het raam moet worden geplaatst; het WiFi-station daarentegen vereist een verbinding met de WISEMIRROR-app, die de van het internet gedownloade gegevens doorstuurt.

Waarom kan ik, wanneer ik de optie LCD-paneel kies, geen andere schakelaar bestellen, bv. een sensor- of aanraakschakelaar?

Het LCD-paneel heeft standaard een aanraakgevoelige schakelaar, zodat het bestellen van een extra schakelaar niet mogelijk is, aangezien de verlichting in de spiegel met één enkele knop kan worden bediend.

Wat is het verschil tussen Smartscreen en Smartpanel?

 

SmartPanel

SmartScreen

Schermgrootte 10,5" 10"
Oplossing 1080p 1080p
De afmetingen van de luidspreker Niet van toepassing 7,6 x 9,5 cm
Luidspreker Geïntegreerd in spiegel Draagbare extra Sony-luidspreker
Apparaatbediening Met Stylus (meegeleverd) Controller (meegeleverd), smartphone
Verkrijgbaar met spiegeltypes PremiumLine AmbientLine, PremiumLine
Wifi Ja Ja
Camera Ja Nee
Beschikbaarheid van applicaties Android-compatibele applicaties Chromecast 4 - compatibele applicaties
Systeem Android Chromecast 4
Producent Samsung Google And Sony
Spraakopdrachten Nee Ja
 

SmartPanel

Schermgrootte 10,5"
Oplossing 1080p
De afmetingen van de luidspreker Niet van toepassing
Luidspreker Geïntegreerd in spiegel
Apparaatbediening ApparaatbMet Stylus (meegeleverd)
Verkrijgbaar met spiegeltypes PremiumLine
Wifi Ja
Camera Ja
Beschikbaarheid van applicaties Android-compatibele applicaties
Systeem Android
Producent Samsung
 

SmartScreen

Schermgrootte 10"
Oplossing 1080p
De afmetingen van de luidspreker 7,6 x 9,5 cm
Luidspreker Draagbare extra Sony-luidspreker
Apparaatbediening Controller (meegeleverd), smartphone
Verkrijgbaar met spiegeltypes AmbientLine, PremiumLine
Wifi Ja
Camera Nee
Beschikbaarheid van applicaties Chromecast 4 - compatibele applicaties
Systeem Chromecast 4
Producent Google And Sony

Heeft de verlichte vergrootspiegel een aparte schakelaar om de verlichting te activeren?

Nee, de verlichting rond de vergrootspiegel is compatibel met de spiegelverlichting, wat betekent dat ze door dezelfde schakelaar wordt bediend.

Hoe wordt de verwarmingsmat geactiveerd?

De verwarmingsmat wordt in werking gesteld door op de aanraakknop in de linker benedenhoek van de spiegel te drukken. Als de mat is aangezet, brandt de knop in het rood.

Waarom kan ik geen extra schakelaar selecteren bij het selecteren van Dual Color?

Bij de keuze voor Dual lighting wordt de klant voorzien van een afstandsbediening waarmee de verlichting kan worden bediend. Dan is een extra schakelaar op de spiegel overbodig.

okna

Waarom wordt er een meerprijs aangerekend voor verlichting van het merk Phillips?

Wij bieden instapverlichting en Philips-verlichting voor de meest veeleisende gebruikers. De producten van het merk worden gekenmerkt door een hoger vermogen en een langere levensduur in vergelijking met standaard leds.

Is kaartbetaling mogelijk?

Er zijn 2 betaalmethoden Stripe, en Paypal Pagamento con carta disponibile tramite Stripe e PayPal.

Kan ik mijn bestelling betalen tijdens de levering?

Ja, natuurlijk, we bieden een optie onder rembours.

De betaling is mislukt, wat moet ik doen?

Neem contact met ons op en beschrijf wat het probleem is. Dan geven we u tips over hoe u de transactie kunt afronden.

Is het mogelijk om de betalingsmethode te wijzigen?

Als u de bestelde artikelen op een andere manier wilt betalen - annuleer de bestelling of informeer ons per e-mail. Plaats vervolgens de bestelling opnieuw door de gewenste betaalmethode te kiezen.

Wanneer wordt mijn bestelling uitgevoerd? Waarom kan het niet sneller?

De datum van voltooiing van de opdracht staat vermeld in de offerte en in het besteloverzicht. De producten die wij aanbieden zijn geen goederen die op voorraad zijn - elk product wordt individueel klaargemaakt. Dankzij het feit dat wij een fabrikant zijn en artikelen produceren voor een bepaalde order, hebben onze klanten de mogelijkheid om vele configuraties te introduceren bij geselecteerde producten.

Wat zijn de verzendkosten?

De verzending is gratis, ongeacht de waarde van de bestelling.

Hoe zijn de pakketten beveiligd?

Elke zending is tijdens het transport goed beveiligd. De glasplaat is omgeven door een beschermende folie die krassen voorkomt. De hoeken van de spiegel worden beschermd door speciale rubberen doppen die schokken opvangen. Goederen die op deze manier worden bereid, worden verpakt in een kartonnen doos, aangepast aan het transport van glasproducten.

Is het mogelijk om een pakket af te leveren bij een pakketophaalpunt?

Door de grote omvang van de goederen is het niet mogelijk om het pakket op het afhaalpunt af te leveren.

Ik heb twee producten besteld, maar er is slechts één pakket aangekomen. Waar is de rest van mijn bestelling?

Wij verzenden elk product in afzonderlijke verpakkingen. Als er twee producten worden besteld, komen ze als twee afzonderlijke zendingen aan.

Waarom heb ik de aankoopdocumenten niet in het pakket gevonden?

In het belang van de milieubescherming produceren we geen onnodig papier. We sturen de factuur naar het e-mailadres dat bij de bestelling is opgegeven bij het verzenden van het pakket.

Welke stroomvoorziening moet voor de spiegel worden voorbereid? Hoeveel stroomkabels zijn er nodig voor de aansluiting?

Onze producten vereisen een stroomvoorziening van 230 V. Afhankelijk van de gekozen configuratie varieert het aantal draden. Houd er rekening mee dat accessoires zoals een weerstation of een horloge een permanente onafhankelijke stroomvoorziening nodig hebben. Neem vooraf contact met ons op om de vereisten voor uw product te bepalen.

Waar kan ik de installatie- en bedieningshandleiding vinden?

U kunt zowel de installatie-instructies als de producthandleiding vinden op www.artforma.eu/manual

Hoe ziet de installatie eruit?

Gedetailleerde informatie over de installatie is te vinden op onze website: https://artforma.com/manual


okna

Hebben de aangeboden producten een garantie? Wat is de garantieperiode?

Ja, wij bieden twee jaar garantie op alle producten.

De goederen die ik heb bested bevallen me niet. Wat kan ik doen?

U kunt het contract binnen 14 dagen na de levering van het pakket opzeggen. Neem in dit geval contact met ons op om de details van het retourneren van het product en het geld overeen te komen. We zouden het zeer op prijs stellen als u ons een gedetailleerde reden voor de teruggave zou kunnen geven.

De bestelde goederen zijn beschadigd aangekomen - wat kan ik doen?

Als u een defect in de verpakking opmerkt (bijv. bevochtiging, hoekschade, een gat in de doos), vraag dan aan de koerier om een schaderapport op te stellen. Als het product beschadigd is, maak dan foto's van de verpakking met het vrachtbriefnummer zichtbaar, evenals foto's van de inhoud van de verpakking, en stuur deze dan naar ons toe.

Ik heb een klacht ingediend. Wanneer krijg ik een antwoord?

Onze Customer Service Office neemt uiterlijk de volgende werkdag contact met u op.

Bekijk onze recensies op