paypal
Belangrijke informatie! Service, verzending en productie gaan gewoon door. Bestellingen worden geleverd volgens de termijnen die op de website van de winkel vermeld staan!

FAQ

PRODUCTEN
Welke kleur heeft het glas? Zijn de randen geslepen?

De producten maken gebruik van traditioneel zilverkleurig glas, dat niet getint is. Spiegels en tafels met dieptewerking (3D) zijn gemaakt van Venetiaans glas. De randen van het glas zijn geslepen.

Is de verlichting geschikt voor make-up?

De verlichting heeft een decoratieve functie. De lichtstroom in onze LED-spiegels meet 1020 lm./m, met de hoogste lichtintensiteit aan de zijkant van de spiegel. Dit maakt het moeilijk voor je gezicht om volledig verlicht te zijn, dus volledige make-up kan moeilijk zijn.

 
Oświetlenie
 

Om een spiegel aan te schaffen met verlichting die geschikt is voor het maken van make-up, raden wij u aan om u vertrouwd te maken met het aanbod van spiegels met een behuizing. Bij dit soort spiegels is de lichtintensiteit geconcentreerd aan de voorzijde van het product, waardoor een nauwkeurige make-up mogelijk is: https://artforma.nl/led-spiegels/11,moderne-badkamer-spiegel-met-led-verlichting-l15

Wat zijn de maximale en minimale spiegelafmetingen die kunnen worden besteld?

De kleinste maat die u kunt bestellen is 50 cm breed op 50 cm hoog. De grootst mogelijke spiegelbreedte is 200 cm en de hoogte 100 cm.

Is het mogelijk om een spiegel op maat te bestellen?

We maken led-spiegels op maat, maar hun grootte moet binnen het bereik liggen dat in de bovenstaande vraag is aangegeven. Als u geïnteresseerd bent in het plaatsen van een bestelling, neem dan contact met ons op via e-mail.

Alle beschikbare maten zijn beschikbaar in het geval van spiegels met behuizingen.

De afbeeldingen tonen een horizontale spiegel. Is het mogelijk om een verticale spiegel te maken?

Ja, natuurlijk kunnen we een spiegel maken in verticale oriëntatie. Gebruik onze configurator, en als u niet de gewenste grootte heeft, neem dan contact met ons op via e-mail.

De breedte is de horizontale lengte van het product en de hoogte is de verticale lengte.

Als u een verticale spiegel wilt bestellen, moeten de breedtematen kleiner zijn dan de hoogte. Als u een horizontale spiegel nodig hebt, moet de breedte groter zijn dan de hoogte.

Is het mogelijk om een kast op maat te maken?

In ons aanbod hebben we twee maten kasten: 100 x 72 x 17 cm en 66 x 72 x 17 cm. Het is helaas onmogelijk om kasten in andere maten te kopen.

Wat is het verschil tussen de L01 en L49?

Deze modellen verschillen in de dikte van het patroon - op L01 meet het patroon rond de spiegel 3 cm, op L49 meet het patroon 2 cm.

Porównanie luseter
Welke stroomvoorziening moet worden voorbereid voor de spiegel?

Achter de spiegel bevindt zich een draad die met behulp van aansluitblokken op de 230 V-voeding moet worden aangesloten. Afhankelijk van de gekozen extra opties moeten één of twee afzonderlijke energiebronnen worden voorbereid.

Hoe ziet de montage eruit? Moet ik een montagekit kopen?

De spiegels en kasten moeten op de noppen worden gemonteerd. Alle elementen die nodig zijn voor de installatie van de producten zijn inbegrepen in de kit. Gedetailleerde installatie-instructies voor elk product vindt u op: www.artforma.eu/ handleiding, waar we precies beschrijven hoe u het gekozen product veilig kunt installeren.

ACCESSIORES
Dit accessoire is niet beschikbaar in de door mij gekozen configuratie. Waarom kan ik niet alle extra's aan de spiegel toevoegen?

Als u op het gewenste accessoire klikt, verschijnt een van de volgende meldingen: "extra’s zijn uitgesloten" of "spiegelgrootte is te klein" - dit betekent dat we de geselecteerde extra’s niet in een bepaalde productgrootte kunnen installeren of dat de geselecteerde accessoires dezelfde functies bevatten, bijv. zowel het station als het horloge geven informatie over de huidige tijd.

Kan ik de locatie van elke extra kiezen?

Alle additieven worden op standaard locaties gemonteerd:

  1. Aanraakschakelaar - aan de onderkant, in het midden van de spiegel
  2. Sensorschakelaar - aan de rechterrand, aan de onderkant van de spiegel
  3. Station 1/2/3 , zegarek - horloge aan de rechterkant, op het onderste deel van het paneel
  4. LCD-paneel – in het midden, aan de onderrand van de spiegel
  5. Luidsprekers - gemonteerd aan de bovenkant, achter de spiegel - zijn onzichtbaar tijdens het gebruik
  6. Verwarmingsmat - gemonteerd in het midden, achter de spiegel - verwarmt het centrale deel van de Spiegel
  7. Cosmetische spiegel – rechts, in het midden van de spiegelhoogte
Wat is het verschil tussen de stations s1, s2 en s3? Waar vindt u een gedetailleerde beschrijving van de additieven?

Om een gedetailleerde beschrijving van de bovengenoemde stations te vinden, gaat u naar het tabblad "toevoegingen"

Stacje
Hoe komt het station aan informatie over de huidige datum en tijd?

Het DCF-radiosignaal, dat in heel Europa beschikbaar is, wordt gebruikt om de exacte tijdsynchronisatie te bepalen.

Hoeveel luidsprekers zijn er in de spiegel en de kast geïnstalleerd? Hoe krachtig zijn de luidsprekers?

In onze producten monteren we elk 2 luidsprekers. Luidsprekervermogen is 3 W.

Hoe wordt de verwarmingsmat geactiveerd?

De verwarmingsmat wordt in werking gesteld door op de aanraakknop in de linker benedenhoek van de spiegel te drukken. Als de mat is aangezet, brandt de knop in het rood.

włącznik maty grzewczej
Hoeveel W per uur gebruikt een verwarmingsmat?

De mat van 40 x 30 cm verbruikt weinig stroom - 0,02 W per uur.

Waarom kan ik geen extra schakelaar selecteren bij het selecteren van Dual Color?

Bij de keuze voor Dual lighting wordt de klant voorzien van een afstandsbediening waarmee de verlichting kan worden bediend. Dan is een extra schakelaar op de spiegel overbodig.

Kunnen er extra accessoires in de 3D-spiegel worden gemonteerd?

Wij installeren geen additieven in diepte-effect spiegels om technische redenen. Met de bijgeleverde afstandsbediening kunt u echter de verlichting van de spiegel bedienen.

BETALING
Is de prijs op de website van de winkel de uiteindelijke prijs? Kan ik rekenen op een extra korting?

We geven een korting voor bestellingen van meer dan 5 producten.

Kan ik mijn bestelling betalen tijdens de levering?

Ja, natuurlijk, we bieden een optie onder rembours.

Is kaartbetaling mogelijk? Hoe kunt u met PayPal betalen?

Kaartbetaling is alleen mogelijk bij het selecteren van Pay-Pal.

Rodzaje płatności

Vereist geen aanmelding.

Rodzaje płatności
De betaling is mislukt, wat moet ik doen?

Neem contact met ons op en beschrijf wat het probleem is. Dan geven we u tips over hoe u de transactie kunt afronden.

Is het mogelijk om de betalingsmethode te wijzigen?

Als u de bestelde artikelen op een andere manier wilt betalen - annuleer de bestelling of informeer ons per e-mail. Plaats vervolgens de bestelling opnieuw door de gewenste betaalmethode te kiezen.

VERZENDING EN LEVERING
Wanneer wordt mijn bestelling uitgevoerd? Waarom kan het niet sneller?

De datum van voltooiing van de opdracht staat vermeld in de offerte en in het besteloverzicht. De producten die wij aanbieden zijn geen goederen die op voorraad zijn - elk product wordt individueel klaargemaakt. Dankzij het feit dat wij een fabrikant zijn en artikelen produceren voor een bepaalde order, hebben onze klanten de mogelijkheid om vele configuraties te introduceren bij geselecteerde producten.

Wat zijn de verzendkosten?

De verzending is gratis, ongeacht de waarde van de bestelling.

Is het mogelijk om een bestelling in een ander land te leveren?

Natuurlijk, neem van tevoren contact met ons op om de details te regelen.

Hoe zijn de pakketten beveiligd?

Elke zending is tijdens het transport goed beveiligd. De glasplaat is omgeven door een beschermende folie die krassen voorkomt. De hoeken van de spiegel worden beschermd door speciale rubberen doppen die schokken opvangen. Goederen die op deze manier worden bereid, worden verpakt in een kartonnen doos, aangepast aan het transport van glasproducten.

Is het mogelijk om een pakket af te leveren bij een pakketophaalpunt?

Door de grote omvang van de goederen is het niet mogelijk om het pakket op het afhaalpunt af te leveren.

Ik heb twee producten besteld, maar er is slechts één pakket aangekomen. Waar is de rest van mijn bestelling?

Wij verzenden elk product in afzonderlijke verpakkingen. Als er twee producten worden besteld, komen ze als twee afzonderlijke zendingen aan.

Waarom heb ik de aankoopdocumenten niet in het pakket gevonden?

In het belang van de milieubescherming produceren we geen onnodig papier. We sturen de factuur naar het e-mailadres dat bij de bestelling is opgegeven bij het verzenden van het pakket

Waar kan ik de installatie- en bedieningshandleiding vinden?

U kunt zowel de installatie-instructies als de producthandleiding vinden op www.artforma.eu/manual

KLACHTEN
Hebben de aangeboden producten een garantie? Wat is de garantieperiode?

Ja, wij bieden twee jaar garantie op alle producten.

De goederen die ik heb bested bevallen me niet. Wat kan ik doen?

U kunt het contract binnen 14 dagen na de levering van het pakket opzeggen. Neem in dit geval contact met ons op om de details van het retourneren van het product en het geld overeen te komen. We zouden het zeer op prijs stellen als u ons een gedetailleerde reden voor de teruggave zou kunnen geven.

De bestelde goederen zijn beschadigd aangekomen - wat kan ik doen?

Als u een defect in de verpakking opmerkt (bijv. bevochtiging, hoekschade, een gat in de doos), vraag dan aan de koerier om een schaderapport op te stellen. Als het product beschadigd is, maak dan foto's van de verpakking met het vrachtbriefnummer zichtbaar, evenals foto's van de inhoud van de verpakking, en stuur deze dan naar ons toe.

Ik heb een klacht ingediend. Wanneer krijg ik een antwoord?

Onze Customer Service Office neemt uiterlijk de volgende werkdag contact met u op.

Hebt u geen antwoord gevonden op uw vraag?
Schrijf of bel ons
+48 68 422 73 65 | biuro@artforma.eu